با مقصران حادثه استخر هاشمی نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده
سرخط خبرها

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم| همه برای استقلال

  • کد خبر: ۳۷۰۶۸
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم| همه برای استقلال
استقلال تنها تیم خوشبخت هفته بیست و هفتم لیگ برتر بود.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، پرونده رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری هشت دیدار بسته شد و در این میان استقلال خوش‌بخت‌ترین تیم این هفته بود.

در شرایطی که تراکتور، شهرخودرو و فولاد، سه مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا این هفته در نبرد با رقبای خود برنده نبودند، استقلال موفق شد نبرد شش امتیازی خود مقابل سپاهان را با پیروزی به پایان برساند تا به رده دوم جدول برسد.

استقلال هفته آینده یک دیدار سخت دیگر مقابل شهرخودرو در مشهد خواهدداشت و اگر بتواند در این دیدار هم پیروز شود، شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی خواهدداشت.


بیشتر بخوانید:

طارمی-استون‌ویلا؛ ترنسفر جذاب لیگ جزیره!

ابتلای بازیکنان تیم ملی فوتبال به کرونا!

ویدئو سوتی عجیب جواد خیابانی در دیدار استقلال و سپاهان

در پایین جدول نیز تیم‌ها برای بقا کورس جذابی دارند و این هفته همه ته‌جدولی‌ها امتیاز گرفتند. شاهین و سایپا پیروز شدند و پیکان و گل گهر یک امتیاز دشت کردند تا تکلیف تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک به هفته‌های آتی کشیده شود.

جدول لیگ برتر فوتبال

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم| همه برای استقلال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->